Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
epazurki.pl
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep epazurki.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.epazurki.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Właścicielem sklepu jest
Michał Izbicki
reprezentujący podmiot:
PasjonAdka Ciała Adrianna Zeler-Izbicka,
ul. Zakładowa 9, 71-253 Szczecin
NIP 852-26-86-957 - Wszelkie zapytania prosimy przesyłać przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres mailowy: kontakt@epazurki.pl
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.epazurki.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.epazurki.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.epazurki.pl
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – PasjonAdka Ciała Adrianna Zeler-Izbicka, ul. Zakładowa 9, 71-253 Szczecin, NIP 852-26-86-957
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące chęć zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.epazurki.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie to kursy internetowe, do których Sprzedawca potwierdza, że posiada odpowiednie prawa autorskie.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu jest ceną brutto, jest podana w złotych polskich (PLN).
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Złożenie Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest tożsame z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
- Po złożeniu oraz opłaceniu Zamówienia system Sprzedawcy automatycznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- link do możliwości podejrzenia zamówionego Produtku
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który również zostanie przesłany mailem na adres wskazany w Zamówieniu.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności obsługiwanego przez dostawcę bramki płatności – mBank Paynow. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. Płatność w sklepie internetowym można zrealizować za pomocą: Blik, Apple Pay, szybki przelew z bramki Twojego banku lup po przez karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w momencie składania zamówienia.
- Produkt zostanie wysłany/udostępniony dopiero po jego opłaceniu.
- Dowód sprzedaży za produkty elektroniczne udostępniany będzie w postaci cyfrowej – przesłany na adres e-mail Klienta.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Klient nie ponosi żadnych kosztów z tytułu dostawy produktów cyfrowych.
- Dostawa produktów cyfrowych następuje natychmiast po zaksięgowaniu płatności
§ 7
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
- Na Sklepie Konsument kupuje produkty cyfrowe. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, po otwarciu kursu prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrot kwoty za Produkt nie przysługuje.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od daty zawarcia umowy, a więc od daty złożenia Zamówienia.
§ 8
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
- Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 9
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 8 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
§ 10
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@epazurki.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób
§ 11
PRAWA AUTORSKIE
- Sprzedawca udziela na czas nieokreślony licencji niewyłącznej Kupującemu do korzystania z zakupionych utworów cyfrowych, licencja nie ma ograniczenia terytorialnego.
- Licencja obejmuje utrwalanie utworu cyfrowego, w tym w szczególności poprzez zapisanie w pamięci komputera, telefonu komórkowego i innych podobnych urządzeń, zapisanie na czystych nośnikach takich jak płyta CD, DVD, blue- ray, pendrive i innych podobnych nośnikach
- Rozpowszechnianie utworów poprzez okazywanie utworów osobom trzecim oraz umieszczanie utworów w sieci Internet jest zabronione.
- Licencja nie obejmuje komercyjnego wykorzystania utworów przez Kupującego. Kupujący nie może udzielać dalszych licencji osobom trzecim (sublicencja).
- Wszelkie zmiany w treści i formie utworu oraz jego poszczególnych elementów wymagają zgody Sprzedawcy.
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.